Der er mange hyggelige steder i Brande, men der er desværre ikke et eneste sted, der sælger smoothies og der bør en entreprenør gør noget ved dette.
En rigtig by skal have en smoothie bar lavet af en entreprenør
En by med respekt for sig selv skal have et sted, hvor de smarte, unge, smukke og hippe mennesker kan gå hen og snakke om forholdsvis ligegyldige ting over en smoothie eller juice som har et kækt navn, som leder tankerne hen på genitalier eller forskellige former for erotiske stillinger. Og sidst der blev lavet en undersøgelse for sådanne steder så var der ikke noget tilsvarende sted i Brande. Så en entreprenør så derfor muligheden og gik i gang. Det første han gjorde var, at samle en masse venner og snart var de seks personer, der udover den oprindelige entreprenør, kunne gå i gang med at lave den her smarte bar, som udover at være en magnet for tiltrækning også var noget af en indtjeningsmulighed fordi, at folk er fuldstændig ligeglade med hvad de betaler for juicet og blendet frugt og grøntsager. En entreprenør gik således ind og så et behov og dækkede det og det er netop det som en entreprenør gør, hun ser at der mangler noget et sted i samfundet og ser desuden, at der er nogle der rent faktisk ønsker dette gode og at der desuden er folk, der rent faktisk er villige til at betale penge for disse goder og det kan man i høj grad gøre til sin fordel og tjene penge på det og oveni det få nogle venner for livet, som man bliver økonomisk afhængige af fordi, at man går ind i en fælles entreprenør virksomhed.
Når entreprenøren har udtænkt planen skal der juices
Der vil måske gå noget tid, hvor denne entreprenør skal tænke sig godt om mht. branding og hele konceptet. For det er formentligt en lang del af vejen nok blot at lave selve denne bar uden at tænke så meget. Men på den anden side bør man også lige tænke sig en ekstra gang efter når det kommer til det visuelle udtryk af hvordan det kommer til at se ud og hvordan man skal sælge sig selv. Og noget af det første, som en entreprenør vil tænke på her det er nok logoet. Og dette med rette for logoet er en meget vigtig del af en butiks og et koncepts branding og det er det som næsten afgør om man får kunder i biksen eller ej. Og her handler det om at lave noget meget simpelt og ungt og hipt. Og hvis man er en rigtig entreprenør har man naturligvis lavet tonsvis af lignende projekter og derfor ved man hvad det handler om og man ved meget om hvilke logoer, der fungerer og hvilke logoer der ikke fungerer og denne erfaring kan man bruge i udvælgelsen af hvad det lige netop er for et logo, som man ønsker at lave for denne juicebar i centrum af Brande, hvor hele ungdommen altid hænger ud. Læs mere her.